fredag 4 juli 2008

Badpremiär

Idag var det visst dags för en sån där dag med fin (hrm?) röd hy lagom till kvällen.
Kanonväder hela dagen och ledig mamma med bil resulterade i ett fjällnorabesök tillsammans med Pojan. Första doppet i år för min del faktiskt!
Riktigt skönt var det en nu är jag hemkommen och bränd som sagt. Jag som trodde jag tålde solen bra efter allt mitt tidigare pressande.

Har även hunnit dammtorka och dammsuga hela rummet så det blir gjort innan jag åker iväg i övermorgon. Duktigt duktigt.
Systemet är ett annat ställe som fått sig ett besök så nu vet jag någon som blir glad. Och så har jag stött ihop med den där vissa personen som jag verkar stöta ihop med mest hela tiden och på diverse konstiga ställen. På friskispassen, i friskisreceptionen, utanför min port och nu på väg hem från systemet. Det har till och med blivit så att vi börjat hälsa, och idag även småskämta lite, fast att vi inte alls känner varandra. Lustigt.

Inga kommentarer: