söndag 28 september 2008

En liten sammanfattning kan jag väl bjuda på...

Pubrundan i torsdags var minst sags minnesvärd. Dåligt ordval förresten då det är just minnet som sviker något. En sak som är säkert är att det dröjer innan jag försöker mig på 13 öl på samma kväll igen.

Fredagkvällen tillbringades i ÖG's kök lagom bakis tillsammans med en lagom trött Clark.
Vem fan är idiotisk nog och beställer en vegetarisk hamburgare med bacon? Suck. Jag säger då det.

Lördagen innebar 16 timmars slit på medicinarbal. Otrevligare folk får man leta efter (undantag finns så klart men över lag så ja, tyvärr). Men men. Lite extra pengar på kontot nu så det får väl vara värt det.
Hem kom jag vid 5 i morse och trots mina ynka 4 timmars sömn har jag hunnit med så mycket som att tvätta 4 maskiner, storstäda rummet (t.o.m. våttorkat!!!), traskat hela vägen till Elin och lånat superfin klänning och byggt nya sängben med pappa.
Inte illa!
Nu väntar bara middag på Tzatsiki med mor och far och bror.

Inga kommentarer: