lördag 13 september 2008

Mjölk

11.07... vet inte riktigt varför jag är uppe med tanke på att jag kom hem närmare 05 i morse.
Det är väl bara ytterligare ett bevis för att jag har problem att sova länge på morgnarna.
Hur som helst, gårdagen var super!
Först en efterlängtad myskväll med Lojsan och sen en efterlängtad ÖG-utgång på det! Blev lite mer spårat än jag planerat och inte konstigt att jag har ont i magen idag efter alla white russian. Det där med att jag som laktos-känslig kanske inte borde välja mjölkdrinkar vill inte riktigt gå in ...

Nu sitter jag mest och väntar på att lördagsfikat ska öppna. Och nu såg jag dessutom att klockan står på 11.11. Bara att önska sig något då :)
Kvällen bjuder också på festligheter. Först en liten visit på Elins inflyttningsfest och sen ska jag väl försöka ansluta till klassfesten utan lokalisation. Lite oroväckande att hemma hos mig verkar vara ett aktuellt alternativ...

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja! Vi är hos dig! Det är ju toppen! Ni har ett svinstort kök! Vi kan göra roliga lekar! :D Jag längtar!