torsdag 4 september 2008

Nedläggning på G?

Det börjar kanske bli dags att lägga ner det här med bloggandet igen? Uppdatering verkar ju åtminstone inte vara min grej för tillfället...

Iofs så har jag ju faktiskt fullständigt acceptabla ursäkter denna gång.
En fullkomligt underbar nolln... ursäkta, två underbara recceveckor har upptagit mer 24 timmar om dygnet känns det som. Fest varje kväll och helt underbara klasskompisar. Tänk att vi bara känt varandra i 1,5 vecka? Känns snarare som månader...

Efter min i stort sett helnyktra sommar har dock kroppen tagit lite stryk av fest 24-7. Nu ligger jag halvt utslagen med såväl feber som hosta och snuva. Inge vidare när det är kräftskiva ikväll och finaldag med gasque och hela köret imorgon.
Det får helt enkelt bli apelsiner, honungste, ipren, hostmedicin och lite choklad framför TVn som kurering ikväll och sen skiter jag fullständigt i eventuella förkylningsrester imorgon.
Är det fest så är det fest och då är det fest!

En byggare... en byggare... är fan så mycket snyggare!

Inga kommentarer: