torsdag 9 oktober 2008

Paff

Helt chockad över min produktiva dag idag!
Hunnit med hur mycket som helst.
Ställde klockan och gick upp för att åka till skolan en timma tidigare och läsa lite byggteknik inför föreläsningen. Skitsmart faktiskt för jag har nog aldrig hängt med så bra som jag gjorde idag.
Sedan var det dags för tandläkarbesöket efter lördagens incident. Snabbt gick det, fin blev tanden och inget behövde jag betala till på köpet. Toppen!
När jag ändå var på stan passade jag på att inhandla nödvändigheter som pärm, hålslag, häftapparat och tre linnen. Det sista kanske inte direkt var nödvändigheter men ändå...

Plugga har jag också hunnit göra idag hör och häpna.
Två timmars byggteknik i ÖG's bibliotek och sedan matte hemma i korridorsköket som vanligt. Pluggpauser blev det i form av tvätt så nu har jag till och med rena lakan att krypa ner i om någon timma.

Nästan så att stocken är värd ett besök som belöning eller nåt. Fast nej, så blir det inte. Jag ska minsann komma i säng i hyfsad tid nu när jag lyckats vara så duktig hela dagen. (Här slösar jag inte med självberömen inte).
Lördagen blir fest istället! STOR fest :)

Inga kommentarer: