söndag 5 oktober 2008

Reccegasque

Igår smällde det. 
Reccegasquen på norrlands gick av stapeln. Och superkul var det!
Mitt största bekymmer under kvällen var min stackars utslagna tand-bit. Att det som började med något så oskyldigt som en ölbjudning skulle sluta så fel?
Det roligaste var sammanträffandet med Ludde. 
Det skummaste var ryckningarna i mitt handtag mitt i natten. Tur att jag för en gångs skull lärt mig av tidigare misstag och numera alltid låser dörren...
Det mest idiotiska var kanske något jag själv gjorde. Det mest värda också. 
Det tråkigaste var att tiden gick så jäkla fort! Hux flux och så var den 02 och allting stängt. 

Nu sitter jag här dagen efter och sörjer över min förlorade sömn. Snart bär det iväg till ÖG och städsexa. Opeppad till tusen, men men. Det är inte alltid som man vill att det ska vara. 

Inga kommentarer: