lördag 19 april 2008

02.20

Ber om ursäkt för min dåliga uppdatering här på bloggen.
Gissar att det inte har någon som helst betydelse för någon, men ja, i alla fall.

Jag har äntligen helg. Fantastiskt!
Det här är första helgen på jag vet inte hur länge (om det ens finns någon) som jag inte jobbar. Ska bli en mamma-dotter helg med fikan på stan, lägenhetsvisningar, framtidsplaner, film hemma i soffan, promenader och annat uppiggande som behövs ibland.

Hovade klubb igår. Blev en repris från långfredagen tråkigt nog. Rekord slogs också. Fast inte i form av försäljningsrekord eller annat bra, utan i form av tidsrekord. Iofs bra och skönt för oss som jobbade men inte mycket mer.

Som säkert bekant gick även ansökningstiden ut igår. Jag som först jobbade dagis och sedan stack direkt till ÖG hade ingen som helst chans att köra slutspurtsfunderingen så det hela slutade med att ansökan från i torsdags står kvar. Byggingenjör hemma i Uppsala som förstaval. Men än har jag inte släppt hoppet om medicin i Odense, resultatet där lär dyka upp snart...

Inga kommentarer: