söndag 6 april 2008

Middagsdejt

Gissa om jag blev glad när det plingade till i mobilen tidigare idag?
Det var Sarah som knappat in ett litet meddelande och gjorde mig medveten om att hon minsann ville bjuda in mig på middag i hennes nya lägenhet ikväll! Saknat henne och alla våra biodejter även om dom inte hunnit bli så många än.

Annars har dagen varit väldigt oproduktiv. Tröttheten efter igår har varit påtaglig och det kanske inte är så konstigt efter närmare 24 timmars intensivt tänkande alternativt intensivt festande. Anledningen var högskoleprov och dammiddag.
Till er besvikelse eller lättnad, vad vet jag, orkar jag inte med någon rapport om händelserna. Men roligt var det! Det är ett som är säkert.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var supermysigt gullet! Måsye göras mer frekvent!:D