lördag 26 april 2008

Is this me?

Middagen med Lololo och Nina omvandlades till en middag med bara Nina. Lite synd men hur som helst blev kvällen himla lyckad. Har by the way hittat min nya favoritshot: sambucca-baileys. Hoppas bara jag inte betedde mig alltför dumt/elakt/osmart. Fick ju uppleva guden av h, det kan man väl inte klandras för?

Dagen idag startade med mysig frukost i solskenet på café fågelsången. Nu sitter jag i fönster-avgränsat solsken och mumsar på glass och inser att mina ögonlock hela tiden tycks falla ner över ögonen. Har dessutom ont i hela, eller åtminstone halva, kroppen.
En natt med alldeles för lite sömn, eller mer korrekt ingen sömn, låter väl som en passande uppladdning för nattjobb senare ikväll?
Nej, inte direkt, men nu får jag stå mitt kast och ta mig en powernap eller två innan mörket faller in.

Laddat på godis- och fruktförrådet i alla fall så jag åtminstone håller mig vaken de minutrarna jag har något i munnen... :P

Inga kommentarer: