måndag 28 april 2008

Medvind

Det där med att tjäna pengar på att sova kändes precis som min grej, så det blir mer av den varan inatt!

Dagen idag höll på att bli precis lika oproduktiv som igår men för att förhindra det tog jag en tur till IKEA, skopunkten, MIO möbler och överskottsbolaget. Hem kom jag 15 kronor fattigare men en deodorant rikare. Alltid något!
Blev även en massa insikter rikare. Vet nu precis vilka möbler jag ska köpa när jag flyttar och även att ÖB kommer få många besök av mig som student. Bra plats för billiga tvättmedelsklipp och liknande.
Efter lilla butiksrundan fick jag ett överraskande samtal från Evelajn och det vankades fika på stan med henne och Lojsan. Trevligt trevligt.
28onde april blev årets datum för första glassen vid åkanten. Mys!

För övrigt har vädret varit mycket mystiskt för den som inte lagt märke till det. 21 grader, blåsigt, soligt OCH regn på samma gång. Svårt att klä sig efter väder en sådan dag...

Inga kommentarer: