lördag 31 maj 2008

Fuldans

Ibland är det roligaste med en kväll att på avstånd undersöka dansstilar på dansgolvet. Facinerande hur musiken kan få folk att röra sig så otroligt fult/roligt/underligt eller whatevter.
Igår var det nog jag själv som var föremål för sådanahär studier. Jag och Skägg. Träningsvärk i ljumskarna har jag dessutom dragit på mig tack vare våra ständiga fladderben. Skyller på den konstiga musiken som spelades, för det är nog faktiskt bara det ord som beskriver bäst och fullständigt. Eller så låter hip-hop sådär konstigt för ovana öron, men ärligt talat så tror jag inte det.

Och (nyktert) fyllekäk på McDonalds funkar lika bra som fyllekäk på Max. Bara en liten upplysning sådär.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tjohej, nog kan vi köra lite msn ikväll alltid. Håller med om att vi har lite som bör bestämmas ;P puss