fredag 16 maj 2008

No reason

Bloggtorka, bloggtorka, bloggtorka.
Jag vet egentligen inte varför för det har hänt en jävla massa grejjer som jag i vanliga fall hade skrivit massor om. Har inte haft lust bara.
I så fall skulle det bara blivit en massa gåtor. Och en massa gåtor blir till en massa frågor. Och en massa frågor kräver svar. Och jag vet inte om jag vill ge svaren.

Jag har gjort dumma saker. Jag har gjort bra saker. Jag har gjort roliga saker. Jag har gjort tråkiga saker. Mer än så behöver jag inte dela med mig.

Idag har min kompis Anna haft tråkigt. Uppenbarligen resulterade denna uttråkning i detta:



Om detta inte är en tillfällighet hoppas jag Anna har tråkigt fler dagar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Svar: nej jag vann spotlife-tävlingen! :D Fick säga hur jag ville ha min design och så fixa dom det. :)
Kram!

Anonym sa...

shortsen tar slut supersnabbt, men håll ögonen öppna för det kommer in fler hela tiden! =)