söndag 18 maj 2008

Vad är väl en vårbal på ÖG...

Förfest med mojitos och skumpa, blixtservice i garderoben, icke-vegetarisk mat, kapsylkrig, lundensare, finnar, svampsås, snygga servitörer, alldeles för mycket avec, skumpabjud i röda baren, styrdans, fridans, sexamat, göteborgs, skrålsång, scendans, öl, blod, märkligt beteende, oväntade kända, avsaknad av väntade kända, för tidigt slut, frukost på ÖG, sexig mors-lilla-olle-kofta, kubb, bacon, sömnighet, förklaring till märkligt beteende, promenix till VG, till GH, tillbaka till ÖG, däckad Anders, penispanna och skratt.

Det var lite smakprov från gårdagen. Helt underbar vårbal!
Klockrent av göterborgs att spela enbart hits som alla kan. Förödande för rösten dock då jag nu sitter här och endast kan ge ifrån mig små kraxande ljud. Men den smällen tar jag helt klart med glädje.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag måste be så hemskt mycket om ursäkt att jag förstörde din röst :-)

Men roligt att höra att ni gillade vårat val av allsångslåtar låtar under kvällen. Finns en del video klipp från kvällen som kommer upp på min sida om ett tag, ska bara klippa ihop det och rendera filmerna.

Länk till dem kommer att finnas på min sida www.dj-gugge.se

/Gugge

ess sa...

lyckas inte kommentera i din gästbok så jag får väl svara i min egen blogg istället. frågan är huruvida du hittar svaret eller ej.
rösten är i alla fall tillbaka nu efter en dag i återhämtningens tecken, så jag ser fram emot att bli lika hes nästa år igen :D
tack för en GRYM kväll!

Anonym sa...

Nä, jag har ingen funktion på min blogg där man kan kommentera inlägg.

Du får väl övertala Catrin att vi får spela mer på ÖG än idag så ni får skrika er hesa där också ibland :-)

Hur som haver första filmen från Göteborgs ligger uppe på nätet nu….Kommer fler om någon dag.