lördag 28 juni 2008

Det blir aldrig som man tänkt sig

Ska du äta gott italienskt i Uppsala - ät på Trattoria Commedia.
Pastarätterna är guld!
Det fick jag erfara på "dejten" eller vad man nu ska kalla det igår.
Efter god mat på tidigare nämnda restaurang, lite för mycket (faktiskt gott tro det eller ej) vin till maten och en avslutande öl på terassen fick det bli hemgång. Och trots den hyfsat sansade kvällen kom jag inte upp förrän halv 12 idag. Jag som aldrig sover längre än halv 10... hmm.
Jaja, nu kommer jag bara vara piggare ikväll istället vilket enbart är positivt!

Och bara för att anknyta lite till rubriken så är den helt enkelt bara ett konstaterande. Jag är hopplös i vissa fall. Spelar ingen roll vilka åtgärder jag gör eller hur jag planerar. Jag får nog helt enkelt sluta tänka ut hur jag tror/vill att saker ska bli.

Inga kommentarer: