onsdag 11 juni 2008

Vuxet

Idag har jag fixat eget ICA-kort. Vuxet.
Imorgon är det dags.
På förmiddagen får jag nycklarna och sen är det bara att börja flytta :) Vuxet.
Kommer säkert bli helt kaos. En liten utflugen fågel som ska försöka få till allt så fort som möjligt. Eventuellt med hjälp av en liten bror. Kommer säkerligen även bli underhållande.
Hur ska sängen in i bilen? Hur ska den sedan ut? Hur ska den upp för trappan? Ja jag säger då det.
Inatt ska jag packa ihop lite nödvändigheter. Även lite möbler. Då har jag något att sysselsätta mig istället för att grubbla gärnet.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ojoj, hoppas flytterierna flutit på bra. Det är nästan så man skulle komma med lite flyttgröt alltså.. men ja..jag är nog inte så väldans förtjust i gröt förstås. men jag hoppas jag får komma och kika när du kommit iordning lite ;) pussis