söndag 15 juni 2008

Inflyttad

Dåligt med bloggande de senaste dagarna men jag skyller på flytten.
Det är sjukt mycket att göra heeela tiden.
Ta bara dagen idag som exempel. Jag har inte haft en lugn stund förrän just precis nu, vid 21.54, och då gick jag ändå upp 8 imorse tack vare jävla Bosse.
Men å andra sidan är det ganska tillfredsställande att veta att man faktiskt åstakommit vettiga grejer under dagen.
Under mina vakna timmar har jag hunnit med handling på Willys, handling på ÖB, promenad i solen, handling på IKEA, solning hemma i fåntuna, ihopsättning av diverse lådor, hyllor och bänkar, uppackning av saker, tömning av hela korridorens sopor, matlagning för typ en vecka framåt (råkade bli 5 matlådor istället för 2...), träning och till sist duschning. Till råga på allt har jag lyckats vara riktigt trevlig mot alla jag stött på i korridoren. Fantastiskt.

Inga kommentarer: