lördag 23 februari 2008

Hubba Bubba?

Då var en andra Bubba Klubba över.
Efter ljusproblem, trasiga säkringar, febriga hovmästare och utslagna tänder lyckades kvällen ordna upp sig och flyta på förvånandsvärt bra.

Ängeln Zofie räddade kvällen genom att hoppa in som hovis och jag måste erkänna att B1 och B2 nu officiellt (inofficiellt kännt sedan lääänge) måste vara bästa teamet.
Rekord i form av tidigaste hemgång hittills. Våra mått mätt iofs...

Dagen till ära väcktes jag så tidigt (?) som 12 av två samtal (OK, ett i taget men ändå).
Tack vare det har jag nu vid halvfem-tiden hunnit med IKEA-besök, storhandling på Coop, matlagning och skrivande av en Bubba Klubba-artikel till nationstidningen. Det sistnämnda fick mig att konstatera att journalistyrket inte är någonting för mig, men det får duga!

Inga kommentarer: