fredag 22 februari 2008

Moto Boy... :(

Rolig stock igår faktiskt! För en gångs skull. 
Dock mindre bra ur dagens synpunkt. 
För det första borde jag egentligen inte gått dit alls.
För det andra borde jag inte gått till Max efteråt utan gått hem och sovit direkt istället.
För det tredje borde jag inte gått till efterfesten efter Max utan precis som innan gått hem och sovit istället. 
För det fjärde borde jag gått hem från efterfesten betydligt tidigare än jag gjorde när jag nu ändå varit dum att gå dit, trots att jag gick bland de första.

Sammanfattningsvis blev det alldeles för sent (även om det egentligen inte var så jäkla sent) med tanke på min dag idag. Lyckades nog få 5 timmars orolig sömn. 

Det som väntar är klubben som ska hovas. 
Usel dag att ha klubb på! 
Jag vill vara på alla andra ställen än ÖG just ikväll.
Moto Boy spelar på Snerikes. Vill se!
Those dancing days agerar DJ's på Norrlands. Vill höra!
Kalmar har sin Boom goes the Dynamite. Vill gå!
ÖG har Bubba Klubba... Är fortfarande splittrad där. 

Nej, nu ska jag sluta vara negativ och gå och sova istället. 

Inga kommentarer: