söndag 17 februari 2008

Sandra, Alexandra

Nya skräckexempel om mig själv och fredagen hela tiden... Inte bra, inte bra. Men nog om det nu.

Reccegasque med barjobb igår. Trevligt återseende för min del, känns som en evighet sedan jag jobbade i stora förra gången. Tyvärr väldigt lite att göra stora delar av kvällen men å andra sidan är det ju bara bra att Kapellet drog precis alla gäster upp till stora salen och lämnade oss ensamma där nere.

Mitt ordentliga jag satte mig själv i bilen för hemgång direkt efter städningen. En diss av efterfesten och eventuell sexa alltså. Lite ovanligt av mig men himla bra såhär i efterhand. Gjorde även Hussam glad och agerade taxi. Gårdagens goda gärning.

Min klocka visar nu 13.18 och jag har nätt och jämt flyttat mig från sängen till skrivbordet. Tog en sväng förbi badrummet och upptäckte något zombie-liknande i spegeln. Varför ser jag ut som jag sovit två timmars mardrömssömn när jag i själva verket sovit närmare 8 timmar enbart drömmandes bra drömmar?

Dagens mission får bli att försöka piffa till mig till ikväll och den stundande klubbchefskvällen! Trevligt initiativ där tycker jag. Blir avfärd från ÖG vid femtiden i samlad tropp mot ICA och sedan hem till Fredrik (eller Zofie?) för matlagning. Mer koll än så har jag faktiskt inte och jag tror inte någon annan heller har det. Blir väl en skön kväll med god mat, dryck, snack, häng och trevligt umgänge. En perfekt namnsdag för mig med andra ord, för det hade väl ingen glömt bort?

1 kommentar:

Anonym sa...

Men gratulerar på namnsdagen! Och jag vet faktiskt att det är en speciell dag imorgon också, men där återkommer jag tror jag ;) puss&kram