fredag 29 februari 2008

På med vita skjortan :)

Snart bär det av till ÖG för att jobba gasgue!
Var en evighet sen nu och jag är aspepp :)
Fattar inte att alla verkar tycka det är så tråkigt att servera? Det är KUL ju!
Trevligt med lite klirr i kassan nu för jag är verkligen i panikbehov av en ny garderob.

För övrigt vet jag inte om jag vill vara jag denna helgen. Jag kommer vara en zombie med skrumplever på måndag. Utöver jobbkväll- och natten idag är det korridorsfest i Sannas korridor imorgon och natten lär sluta på V-dala och deras rockgasque, vilket innebär festande till 04...
Som om inte det vore nog är det självklart städsöndag just denna söndag. Ingen sömn natten till lördag och ingen sömn natten till söndag lär innebära en härlig fylla där på sömdagskvällen och städsexan... eller?
Kanske skulle fundera på en bojkott...

Inga kommentarer: