onsdag 20 februari 2008

Mmbop

Klockan är redan 18.39, var har dagen tagit vägen?
Det enda vettiga jag hunnit med är en cykeltur till stan för intressanta diskussioner med basgruppen. Nu är Linda Skugges föräldraledighets-tal verkligen sönderanalyserat.
Tvättat personalkläder på ÖG har jag också gjort om nu det kan räknas till det vettiga...

Nu ska jag iväg och utföra uppdrag åt brorsan och sedan lär det bli gitarrspelande till mina fingrars förskräckelse. Kanske något avbrott för nostalgipaus med Hansons-klipp från youtube. Blev helt inspirerad av dig V! (observera att jag även inspirerats av det där med bokstäver).
Jag grämer mig att jag inte kan komma på var jag lagt alla gamla posters....

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha åh så trevligt med lite nostalgiinspiration (och tjusigt med V ;))