söndag 10 februari 2008

Sjuk helg

Det är en trött, sjuk och sliten Sandra som skriver nu.
Klubbpremiären i fredags gick super! Lite trög start men sen vart det fullt :)

Uppladdningen inför lördagens herrmiddag kunde dock varit bättre än mina 4 timmars sömn eftersom jag blev kvar på ÖG med kassaräkning till 6 på morgonen. 
Men men, med eller utan bra uppladdning så blev det i alla fall lyckat där på kvällen. Skummaskinen var iofs lite av en besvikelse... men jag måste medge att åtminstone jag blev skummig och blöt så det räckte gott och väl. 

För att sammanfatta själva herrmiddagen skulle man kunna använda ett ord: fylla. 
Killarna kommer lite lagom runda under fötterna och köper i genomsnitt fem (5!!!!!) snavecbiljetter var. Får hoppas att dom ändå kunde uppskatta vårt fantastiska spex och den ännu mer fantastiska sången och dansen. 

Efter middagen begav vi oss till V-dala och rockade loss på dansgolven. Fler och fler blåmärken efter golvdunsar upptäcks hela tiden... B1 lyckades även med konsten att bli utslängd pga en Shrek-diskussion. ?

Självklart var det efterfest på allt detta. Start hos Kalle med alldeles för mycket minttu. Shots är farliga grejer klockan halv 3 på morgonen. 
Sedan fortsatte festligheterna hos B1. Anders släpade med sig en osäkrad brandsläckare medan mer normala tog med vin och punch. Själv drabbades jag av akut trötthet och satt och halvsov bland krossade vinglas. Någon gång vid 6 efter många kittlingsdueller somnade jag i B1's säng. Bra när efterfesterna håller hus på sådana ställen där jag lätt kan sova över. 

Söndagen började mindre roligt när jag vaknade första gången vid 10-snåret med taggtråd i hela halsen. Det är fortfarande en pina att svälja. Fryser gör jag också och mycket riktigt visade tempen 38.5 grader alldeles nyss, typiskt. Jag som aldrig har feber! och jag som ska jobba med gamlingarna ikväll. Inser själv att det är mindre lämpligt men vad gör man när man inte får tag i personalen och kan berätta läget? *suck*

Helgen har hur som helst varit sjukt rolig. Bokstavligt talat!
 

Inga kommentarer: