tisdag 8 januari 2008

Brännskador

Att jag aldrig lär mig. Man ska aldrig "passa på" och ligga och pressa alldeles för länge när solen väl tittar fram. Då går det som för mig.
Jag ömsar skinn.
Dessutom har jag frätskador på tungan av alla ananas jag trycker i mig på dagarna. 

Allvarliga problem det här!
Positivt är i alla fall att de Thailändska väderprognosernas definition för mulet, storm osv. verkar betyta helt okej väder med lite stackmoln här och var. Åtminstone de senaste två dagarna. Det här är ju så klart också orsaken till mitt lossande skinn. 

Nu ska jag bara stå emot den frestande tanken att få tillbaka ALL färg på det nya skinnet redan imorgon. Inte så många dagar kvar här nere nu. Men det ska bli rätt skönt att komma hem med. Tillbaka till livet, vännerna, plugget, ÖG och vardagen. 

Nu ska jag ägna lite tid åt min paraplydrink istället för det eviga bloggandet. 

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul att vädet blev bättre! Synd dock med sönderbränningen :( Och jag hoppas att den där paraplydrinken var i min ära! :D
-B1