torsdag 24 januari 2008

Miss

Gårdagens misslyckande var helt klart Orangebesöket, eller det var väl inte dåligt direkt men syftet med att gå dit förföll helt. Då vi hängt av oss i den otroligt trånga garderoben, undvikt mingelfotografer och konstaterat vad det var för musik som spelades träffade vi på Bubba Klubba - DJ:n och fick klart för oss att de redan spelat klart för kvällen. Det vi lyssnade på var ÖG's kära Knas - DJ:s. 
Lite snopna blev vi allt. 

Sen skulle jag kunna lägga till mina egna pluggmisslyckande om jag nu ska räkna upp sådant. Även om jag faktiskt lyckades läsa igenom hela 75 sidor. 

Något som var allt annat än misslyckat var lunchdejten med Vendela. Efter inhandlande av leggings, klänningar och linnen fyllde vi våra magar med avocado-brie-baguetter och feta-oliv-pastasallader för en billig penning. 
Tacka vet jag nationernas studentvänliga priser :)

Inga kommentarer: