lördag 26 januari 2008

No comments

Ingen rolig dag på jobbet idag. Ska inte berätta några detaljer för då skrämmer jag nog iväg varenda läsare härifrån. Till råga på allt var jag en hårsmån från att bli biten av en tandlös mun utan löständer men väl en massa skruvar. 

Om en vecka blir det dagisbarn istället för argsinta tanter och farbröder. 
Barn är söta. Som idag när jag körde bakom en cyklande pappa med sonen i barnstol på pakethållaren. Pappan höll ut vänsterarmen för att svänga och en halv sekund senare flög även lillkillens knubbiga arm ut. Samma procedur när armen togs ner igen. 
Det var så typiskt barn så jag smålog hela vägen hem. 

Appropå något helt annat håller jag på att hungra ihjäl. En seg mamma storhandlandes på Coop är anledningen till dröjande lunch. Får nöja mig med morotsknaprande så länge. 
Lyckas jag ta tag i mig själv och mitt liv lite senare ska jag bege mig till Ekeby och en friskispass. Behöver svetta av mig lite. 
Ett besök på Gränby vore inte helt fel heller, jag behöver kläder!

Någon gång under eftermiddagen ska jag väl klura ut var och hur kvällen ska tillbringas också. Filmkväll hos B1? Häng med Parkiie? Fest? Utgång? Lördag och alla dess möjligheter...

1 kommentar:

Anonym sa...

Varför inte träna på Ultuna? Så myhket fräschare! :D Ska dit om 20 min btw :P