fredag 4 januari 2008

Solsakra Thailand... eller?

Lordag: mulet
Sondag: storm
Mandag: storm
Tisdag: regn
Onsdag: regn

Det var den kommande femdygnsprognosen det. Nagon som kan gissa var jag befinner mig?

Jaja, nog tjat om det daliga vadret. Jag har faktiskt lyckats BRANNA mig tro det eller ej. Hade hyfsat fint tva timmar idag och nagon timma igar innan osregnet kom. Det resulterade i roda armar, axlar och nasa. Sa innan idag inforskaffade vi solfaktor 70 (!!!) som flitigt anvandes.

Axlarna fick for mycket igar nar vi gled runt pa hyrda moppar hela dagen och utforskade on. Denna tur resulterade i ett buskbesok och i en omkullkorning for lilla mig. Det ar inte latt nar man gasar istallet for att bromsa. Konstigt nog klarade jag mig utan ett enda skrapsar. Vet inte riktigt hur det gick till om jag ska vara arlig, ramla pa asfalt brukar ju vara ratt illa i vanliga fall. Dock har jag stukat till foten/halen sa den ar lite svullen och bla, men jag ar lika glad anda!

Nu hinner jag inte skriva mer for hela familjen star bakom ryggen och suckar over mitt bloggberoende. Dessutom ar jag riktigt hungrig!

Inga kommentarer: