lördag 19 januari 2008

Meningslöst

ÖG, förfest hos Cattis, ÖG igen, värmlands och till sist efterfest hos Pojan. 
Inte riktigt som planerat men så blev kvällen. 
Ett proppfullt ÖG med kö ut till gatan har inte varit en vanlig syn på Vigilante tidigare så det var himla kul! Det blev inte direkt någon mjukstart för B1. 

Idag har jag sovit bort i stort sett hela dagen *suck*
Precis sådant som jag lovat mig själv att inte göra, men men. Har i alla fall hunnit med att köpa kurslitteratur så det är väl alltid något. 

Gårdagens blev onödigt sen på grund av min tupplur på bussen (du läste rätt, jag hann med bussen tro't eller ej). Självklart sover jag förbi min hållplats och tvingas gå oändligt långt (okej, 15 minuter kanske men ändå). Kommer hem samtidigt som tidningsbilen kör in på gatan så det var bara ta morgontidningen och gå in. Käkade till och med någon form av frukost innan jag gick och la mig. 

1 kommentar:

Anonym sa...

Låter som att det var en lajbans kväll :) Vad sägs om onsdag? då har jag nämligen lyxen att vara ledig. annars skulle lördag kunna funka också. egentligen vilket som ^^