tisdag 11 mars 2008

Godmorgon!

Jag har blivit helt hopplös på att lägga mig sent och sova länge.
Måste försöka vända tillbaka dygnet snart.
Igår var det hufvudstaden och Magnus Betnér som gällde. Dessutom var gamla trion samlad igen så då kan det ju inte bli annat än lyckat.

Utöver sthlm-trippen gick det mesta övriga av min tid åt till ett antal danska hemsidor och försök att anmäla mig till kiropraktik- och läkarutbildning. Efter mycket om och men kom jag fram till att "klinisk biomekanik" tydligen är kiropraktik, och "laegevidenskab" är läkare... Varför inte göra det lätt för stackars utlänska studenter och döpa åtminstone läkarutbildningen till medicin?

Dagen idag innebär måsten som införskaffning av A4-kuvert och frimärken till Danmark, träning (förhoppningsvis), personalfixning inför next friday, återförenande med cykeln min i form av en invigningstur till stan, hemtentaskrivande och kanske lite vettig matlagning?
Men först frukost så jag blir människa.

Inga kommentarer: