onsdag 12 mars 2008

Sängdags?

Hemtentan börjar sakta med säkert ta form. Skönt det!
Har till och med lyckats pallra mig iväg till träningen idag. Duktigt duktigt.
Lite mindre duktigt om jag avslöjar det faktum att det var en månad sedan förra gången kanske... Men nu ska det i alla fall bli ändring på den fronten.

Morgondagen vet jag inte hur jag ska klara av. Senaste veckan har jag varit upp till 02-03-tiden på nätterna och stigit upp närmare lunch. Imorgon däremot är det skrikande ungar som väntar på dagis redan 8 på morgonen. Efter det får jag inte en lugn stund på hela dagen eftersom kvällen innebär landskap på ÖG. Lite surt att inte kunna festa ordentligt men jag gör nog bäst i att inte komma bakis till dagis på fredagmorgonen.
Speciellt med tanke på att fredagen kommer bli lika hektisk den. Jobb dubbelt upp. Först dagis och sedan jobba klubb i dörren. Jag är fan stammis på den posten nu.

Med andra ord kan man säga att jag i stort sett inte kommer sätta en fot här hemma förrän på lördag. Tro det eller ej, men skönt är vad det ska bli.

Inga kommentarer: