söndag 2 mars 2008

Jahaja

Äntligen hemma igen. Om än bara för 1,5 timma.
Duscha och sova är det jag skulle behöva hinna. Duscha är det jag kommer hinna.

Gårdagens korridorsfest och rockgasque blev riktigt kul till slut. Trots incidenter med okända spyor på händerna. Lykke Li på scen, fullt dansgolv och lika fulla barer. Och gäster.
Öppet till 04 innebar att fyllekäk hanns med hela två gånger. Värt.

Vid 05-tiden ramlade jag och B1 in på rummet och däckade 5 timmar innan vi väcktes av ringande telefoner och efterlysningar om var vi var någonstans.
På något mystiskt sätt har jag under gårdagen lyckats ställa bak min mobilklocka 20 minuter... Bra gjort när jag knappt kunde ställa fram den igen i morse. Nykter. Den helt oskyldiga incidenten blev dock kallad dålig ursäkt för min sena ankomst. Vad är det för stil?

Nu ska jag äntligen duscha och sen blir det till att hoppa i klänningen och snygga till sig lite innan städsexan. Fotografering och skit till råga på allt. Den av alla helger jag är som piggast. Just det.

Inga kommentarer: