tisdag 25 mars 2008

Syskonskara

Sandla och Silip.
Det är vad jag och brorsan får heta de närmsta dagarna.
Moster vägrar släppa gamla småbarnsuttal av våra namn.

Min moster måste vara världens skönaste moster.
Att hon dessutom bland annat är massör gör inte saken sämre :)
Måste blivit något fel där för 20 år sedan. Eftersom jag tydligen är så lik just moster måste det ju vara hon som egentligen är mannan min?
Det hade varit toppen.

Nu är jag nyss hemkommen från Indisk lunch-buffé med kvartetten Sandla, Silip, Nickalonk och Bodilido. Det blir bara hem och vända nu för snart bär det av till Lovan för våffelgoffning med Evve. Tion återförenad igen!
Största problemet är hur jag ska lyckas göra rum i magen till dess.

Kommer sluta med att jag rullar in proppmätt hos Matilda ikväll för att förfesta lite innan det är dags att dansa bort alla våfflor på Snerkan.
Men vafan! Det är bara våffeldag en gång om året.

Inga kommentarer: