lördag 8 december 2007

Dagsljus någon?

Missade min dos av dagsljus idag. 
När jag slog upp ögonen i morse möttes jag av mörker och en klocka som visade 14.45. 
Kom hem vid 05-tiden i morse så att jag sov så länge som jag gjorde är väl kanske inte så konstigt, men att det alltid måste vara så mörkt?
Borde ställa tillbaka dygnet så snart som möjligt så man inte går och blir deprimerad av allt mörker. 

Anledningen till min sena hemgång igår var faktiskt anständiga saker som jobb. Dels anordnades det personalfest för våra kära Tagesarbetare och dels gick jag bredvid på klubben för att få lite kött på benen till nästa termin. Var himla kul faktiskt. Blir nog ett kanoners klubbchefs-halvår. 

Ikväll väntas Linnéas och Saras 20- och 25-årsfest. På People. Var en halv evighet sen jag var ute på ett "vanligt" uteställe nu. People är ju dessutom rätt nytt så det blir premiär där. 
Förfest hos en Carro-pojkvän och sen middag och hela kitet. Måste undersöka om mitt vin är drickbart...
Måste undersöka om mitt vin är drickbart eller ej...

Inga kommentarer: