lördag 1 december 2007

Raggningsförsök är alltid lika kul... (?)

Klubbkväll bakom baren igår.
Var hellugnt hela kvällen men hade rätt kul ändå.
Lektion i spritkunskap, studerande av mystiska människor, kakätande, sälja kannor med drinkar (dock kanna och drink var för sig för att ha ryggen fri) åt lite glada ämbetsmän etc. var sådant man kunde ägna sig åt för att ha något att göra vissa perioder.

Kvällens konstigaste kommentar måste varit den om mina trosor... (?)
Kille1 efter att han och hans kompis beställt: "Du, en fråga bara, har du Björn Borg-trosor?"
Jag väldigt frågande: "Eeh... ja...?"
Kille2: "Jag sa ju det!"
Kille1: "Du ser, min kompis är lite tänd på dig"
Varpå jag håller på att skratta ihjäl mig men försöker dölja det så gott jag kan, samtidigt som kille2 firar av ett alldeles för långt och försökavarasexig-leende. 

Lyckades dessutom placera en sån där oplacerbar person som man bara känner igen någonstans ifrån men inte har en aning om var. Alltid skönt, synd bara att jag inte insåg vem det var från början...

Inga kommentarer: