måndag 17 december 2007

Sömngångare nästa?

Sovdags nu. Nyligen hemkommen från filmkväll på ÖG. Ratatouille (stavning) var det som gällde och visst, jag somnade lite till och från, men den var en rätt kul film ändå! Sömnen berodde på ren trötthet och inte på dåligt filmmatereal. 

Tydligen har jag börjat med de olämpliga egenskapen att prata i sömnen. Enligt Anna och Pojan snackade jag typ hela natten och uppenbarligen har det hänt flera gånger innan. Undrar om det är en fyllegrej eller om jag alltid är lika pratglad. Att jag har lite konstiga ljud som kvidanden och liknande för mig har jag faktiskt lyckats höra själv men prat, nej det är lite obehagligt. Kul för dom som lyssnar gissar jag men på nåt sätt får jag försöka akta tungan så jag inte säger något olämpligt. 

God natt!

Inga kommentarer: