tisdag 4 december 2007

Kakmonster

Har varit helt oförklarligt trött hela dagen idag. Inte så överraskande att tröttheten infinner sig klockan 06 på morgonen då jag går upp, men sen borde den ju släppa framåt förmiddagen...
Denna trötthet orsakade dock en hel del extra skratt så något positivt kom ju ut av det i alla fall.

Nu på kvällen har jag varit på bio och träffat Nina igen! Skitkul att hon kunde hänga på mig och mitt biosug trots mycket kort varsel. Efter två, från helt spritt skilda håll komna, rekommendationer av samma film såg vi  fyra månader, tre veckor, två dagar. Hemsk var den. Hemsk men bra. 

Nu är klockan alldeles för mycket med tanke på att jag jobbar imorgon igen. Sitter och mumsar på en alldeles för stor bit sockerkaka och en alldeles för god äppelkaka som jag hittade i köket på ÖG. Inte lätt när man blir påpassad med massa godsaker så fort man visar sig där. 

Smulorna i sängen bidrar nu säkerligen till en god natts sömn. 

Inga kommentarer: