onsdag 5 december 2007

Evighetsprojekt...

13 fotoalbum.
174 bildtaggar.
342 wallposter.

SKÖNT, tänkte jag när jag i förmiddags raderat allt detta.
Sen gjorde jag den mindre trevliga upptäckten att jag även är tvungen att radera alla mina egna wallposter som jag själv skrivit till andra.
Det var bara till att beta av vänlistan från A till Ö och bläddra igenom allas hundratals wallposter.
Nu är jag äntligen klar med det projektet och det enda positiva är väl att jag i alla fall haft något att göra hela kvällen.

Varför då allt detta strul?
Jo jag har bestämt mig för att avregistrera mig från facebook! (Ja, du hörde rätt, Sandra (!!!) ska avregistrera sig) Jag som levt genom facebook de senaste månaderna.
En normal communitysite har en raderakonto-funktion men facebook är allt annat än normalt.

Imorgon eller någon annan framtida dag kvarstår radering av 306 vänner (varför har man "skaffat" så många?), 30-tal privata meddelanden, alla gruppkonversationer och säkert sjutton saker till.

Men nu ger jag upp för idag.

Inga kommentarer: