lördag 15 december 2007

Ge mig sömn!

Torsdagsnatten slutade med sänggång vid 05-tiden. Upp vid 12.30 för att duka stora salen och sedan jobba på klubben hela kvällen och halva natten. Iofs en väldigt lugn kväll som mest bestod av skitsnack, ritande av skumma gubbar och ännu mer skitsnack. Min misstänkta magsjuka har dock gått över till idag så det var ju en himla tur. 

Fredagsnatten slutade till slut med sänggång vid 04-tiden. Klockan nio väcks jag av att mamma med buller och brak intar köket och sen dess har jag självklart inte lyckats somna om. 

Ska nog inte lämna sängen förrän klockan blir 14. Om jag så inte kan sova så är ju vila bättre än ingenting, för ikväll SKA jag minsann orka hålla igång till stängning :) 5 timmars sömn kanske inte är bästa uppladdningen men vad ska jag göra?

Lusse here I come!
Jag och KLV är laddade som aldrig förr. 

Inga kommentarer: